OPENSCAPE VOICE

Το τηλεφωνικό κέντρο OpenScape Voice απευθύνεται σε μεγάλες επιχειρήσεις, δίνοντας σας τη δυνατότητα να επικοινωνείτε με τους πελάτες, τους συνεργάτες και τα μέλη της επιχείρησής σας, γρήγορα, αποτελεσματικά και αξιόπιστα.

OpenScape Voice

Το OpenScape Voice βασίζεται στο πρωτόκολλο SIP (Session Initiation Protocol),  εξυπηρετώντας έως και 100.000 χρήστες ανά σύστημα, και σχεδόν απεριόριστο αριθμό χρηστών, όταν τα επιμέρους δίκτυα OpenScape Voice είναι συνδεδεμένα σε ενιαίο δίκτυο.

Το OpenScape Voice βασίζεται στο πρωτόκολλο SIP (Session Initiation Protocol) και μπορεί να εξυπηρετήσει έως και 100.000 χρήστες. Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης πολλαπλών συστημάτων OpenScape Voice σε ένα ενιαίο δίκτυο που μπορεί να εξυπηρετήσει απεριόριστο αριθμό χρηστών.

Συνδυάζει μεγάλη αξιοπιστία (Carrier Grade Reliability: 99,999%), ασφάλεια και πλήρες πακέτο λειτουργικών χαρακτηριστικών που είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία μιας σύγχρονης επιχείρησης. Το σύστημα διαθέτει επίσης μεγάλη ευελιξία στον τρόπο υλοποίησης του (on premise, cloud).

Οι κόμβοι του διακομιστή αλληλοϋποστηρίζονται ακόμη και όταν είναι απομακρυσμένοι γεωγραφικά, μειώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο σημαντικά το κόστος και τον χρόνο αποκατάστασης τυχόν ζημίας.

Το OpenScape Voice ενδείκνυται για επιχειρήσεις με μεγάλη γεωγραφική διασπορά (πχ. υποκαταστήματα, μονάδες παρασκευής, αποθήκες) : Ο τερματικός εξοπλισμός OpenScape Branch είναι κατάλληλα σχεδιασμένος για να εξυπηρετεί τα απομακρυσμένα σημεία μιας εταιρείας. Περιλαμβάνει μονάδα επιβίωσης που εξακολουθεί να υποστηρίζει τη λειτουργία του υποκαταστήματος, σε περίπτωση διακοπής επικοινωνίας με το OpenScape Voice. Επιπλέον, το σύστημα διαθέτει διαδικτυακή προστασία (firewall) και εξοπλισμό σύνδεσης στο τοπικό αστικό δίκτυο. Η προστιθέμενη αξία του OpenScape Branch συνίσταται στη μείωση του συνολικού κόστους εγκατάστασης και συντήρησης.

Το OpenScape Voice μπορεί να αναπτυχθεί σε μια εικονική αρχιτεκτονική (VMware) ή να παραδοθεί ως εικονική συσκευή (vApp).